روانشناسی یکی از رشته‌های پرطرفداری است که این روزها افراد زیادی به سمت این رشته کشیده می‌شوند و تمایل دارند که پس از اتماد درس کارشان را به عنوان یک روانشناس موفق شروع کنند. مسئله مهم این است که بسیاری از روانشناسان پس از اتمام درس با مشکلات زیادی روبه رو می‌شوند و نمی‌توانند به خوبی درمان‌جو جذب کنند. ممکن است این باور در ذهن شما به وجود بیاید که جامعه اشباع شده است، اما باید بدانید این تفکر اشتباه است و هنوز روانشناسان کار بلد می‌توانند درمان‌جوهای زیادی را جذب کنند. بهتر است بدانید مشکل شما این است که با فنون بازاریابی در روانشناسی آشنایی ندارید. اگر شما نیز به دنبال افزایش درآمد روانشناسی هستید، می‌توانید در ادامه این مسیر همراه ما باشید ( اگر به این موضوع علاقه مند هستید، می‌توانید مقاله چگونه در روانشناسی برند شویم؟ را مطالعه کنید).

تقویت پیج اینستاگرام

یکی از مهمترین مواردی که برای افزایش درآمد روانشناسی باید به آن توجه داشته باشید تقویت پیج اینستاگرام است. بهتر است بدانید اینستاگرام هرگز محل مناسبی برای آموزش نیست، بلکه شما باید هیجانی را در کابران خود به وجود بیاورید و سپس برند خود را در ذهنشان پررنگ کنید. به طور مثال، تصور کنید شما به طور تخصصی در زمینه زوج درمانی کار می‌کنید، می‌توانید در پیج اینستاگرام خود در رابطه با مشکلات زناشویی صحبت کنید و سپس افرادی را که در این زمینه مشکل دارند برای درمان سمت خود بکشانید.

طراحی سایت

مسئله بعدی که برای افزایش درآمد روانشناسی باید مد نظر قرار دهید طراحی سایت است. موتور گوگل اعلام کرده است به طور متوسط روزانه 5 میلیارد جستجو در موتور گوگل انجام می‌شود و برندهایی که هوشمندانه در این فضا حضور داشته باشند می‌توانند هر چه سریعتر مورد توجه کاربران قرار گیرند. بنابراین، تمامی روانشناسانی که می‌خواهند کار خود را در این زمینه درمان آغاز کنند باید طراحی سایت را مد نظر قرار دهند.

افزایش درآمد روانشناسی

تبلیغات کلیکی، روشی مناسب برای افزایش درآمد روانشناسی

شاید بتوان گفت پس از طراحی سایت یکی از راههایی که برای افزایش درآمد روانشناسی در نظر گرفته می‌شود تبلیغات کلیکی است. بهتر است بدانید هر چقدر شما بر روی تبلیغات کلیکی خود قوی‌تر عمل کنید، به همان اندازه می‌توانید به نتایح بهتری دست پیدا کنید. تبلیغات کلیکی باعث می‌شود کسب‌وکارهای زیادی به سمت سایت شما کشیده شوند و این مسئله باعث می‌شود که برند شما به یک برند مهم و شناخته شده تبدیل شود و در نتیجه می‌توانید کار خود را به عنوان یک روان‌درمان‌گر موفق آغاز کنید و به نتیجه برسید.

ویدیو مارکتینگ

روش دیگری که باید برای افزایش درآمد روانشناسی مد نظر قرار دهید ویدیو مارکتینگ است. ویدیو مارکتینگ بدین معنا نیست که شما روبروی دوربین بیایستید و در مورد یک موضوع صحبت کنید. شما هزاران ویدیو را با این روش مشاهده می‌کنید که هرگز به موفقیت نرسیده‌اند! به نظر شما مشکل از کجاست؟! یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است این مشکل به وجود بیاید عدم برنامه و سناریو نویسی است. شما مانند یک استاد که در کلاس درس است روبروی دوربین ایستاده‌اید. در دنیای امروزی این روش پاسخ نمی‌دهد و شما باید موارد متعددی را مد نظر داشته باشید تا یک ویدیو بارها و بارها دیده شود.

اس مس مارکتینگ

از جمله روش‌هایی که می‌تواند افراد زیادی را به سمت شما بکشاند و به عنوان روشی برای افزایش درآمد روانشناسی به کار برده شود اس مس مارکتینگ است. در این روش، شما می‌توانید پیام کوتاه را به افرادی که قرار است در یک منطقه از شما خدمات درمانی دریافت کنند ارسال نمایید. این روش تبلیغاتی هم هزینه کمی دارد و هم می‌تواند برند شما را به یک برند شناخته شده تبدیل کند. امروزه؛ شما برای ورود به دنیای کار باید به موارد متعددی توجه داشته باشید و از کانال‌های مختلف برند خود را به دیگران بشناسانید.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش‌هایی است که برای افزایش درآمد روانشناسی در نظر گرفته می‌شود. با ایمیل مارکتینگ شما می‌توانید قشر زیادی از کسانی را که به خدمات درمانی نیاز دارند به سمت خود بکشانید. بهتر است بدانید ایمیل مارکتینگ این روزها به عنوان یکی از روش‌های جذاب در دنیای تبلیغات تبدیل شده است و به فروش شما کمک می‌کند. همچنین، باید بدانید افراد زیادی از قشر فرهیخته که به دنبال پرورش روح خود هستند و از خدمات درمانی استفاده می‌کنند ایمیل‌های خود را روزانه چک می‌کنند و این مسئله به شما کمک می‌کند که بهتر بتوانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید.

نکات مهم برای موفقیت در دنیای روانشناسی

بهتر است بدانید امروزه تمانی کسانی که می‌خواهند به افزایش درآمد روانشناسی برسند باید به برخی از نکات توجه داشته باشند. البته این مسئله تنها در مورد روانشناسی صدق نمی‌کند و شما در هر کار دیگر نیز نیازمند ساعت‌ها تلاش و کوشش هستید تا بتوانید به موفقیت برسید. این مسئله در دنیای روانشناسی بسیار پر رنگ است، زیرا قرار است شما احساس مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید و به آنها بگویید که قرار است کنار شما مشکلاتشان را درمان کنند.

نوآور باشید!

یکی از مهمترین مواردی که برای افزایش درآمد روانشناسی باید مد نظر قرار دهید نوآوری است. بهتر است بدانید تا زمانی که شما ایده‌های جدید نداشته باشید هرگز نمی‌توانید در کار خود به موفقیت برسید. برای نوآوری و خلاقیت نباید به دنبال چیز خاصی باشید و یا فکر کنید باید یک قدم عجیب در زندگی خود بردارید. شما می‌توانید با راهکارهای ساده مانند پاسخ به سوالات کاربران ( خودتان پاسخ دهید نه ادمین‌ها)، در نظر گرفتن برنامه‌های همگانی و دسته جمعی و روش‌های دیگر افراد زیادی را به سمت برند خود بکشانید.

موضوعات پرطرفدار را مطرح کنید!

یکی دیگر از مواردی که برای افزایش درآمد روانشناسی باید مد نظر قرار دهید مطرح کردن موضوعات پرطرفدار است. به طور مثال، این روزها روشهای برخورد والدین با کودکان و نوجوانان، آشنایی با اختلالات از جمله افسردگی، روش‌های ادامه دادن کار و خسته نشدن و موارد دیگر به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. با توجه به این مسئله که تابوهای فرهنگی شکسته است افراد زیادی به دنبال اطلاعات کافی در مورد سکس تراپی هستند و تمایل دارند دانش خود را در این زمینه افزایش دهند. با توجه به تمامی این موارد شما باید به دنبال موضوعات پرطرفدار برای شروع کار باشید.

بر اساس علم روز صحبت کنید!

یکی دیگر از مواردی که برای افزایش درآمد روانشناسی باید مد نظر قرار دهید صحبت کردن بر اساس علم روز دنیاست. شما هرگز نباید احساسات و یا روانشناسی زرد را وارد کار خود کنید. شما به عنوان یک روانشناس موفق باید بدانید که نمی‌شود یک نسخه را برای تمامی افراد پیچید. الزاما تمامی بیماران افسرده با جلسات تراپی درمان نمی‌شوند و ممکن است به استفاده از قرص و یا روش‌های دیگر نیاز داشته باشند. به همین دلیل، هرگز در مسیر خود نباید از علم روز دنیا دور بمانید و تمامی این موارد را باید مد نظر داشته باشید.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم راهکارهای متنوعی را برای افزایش درآمد روانشناسی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید روش‌های متنوعی برای افزایش درآمد وجود دارند و شما باید به هر یک از این راهکارها توجه ویژه‌ای داشته باشید و انها را به درستی به کار ببرید. ما در دوره جامع آموزش مشاوره روانشناسی فرینش در کنار شما هستیم تا به یک روانشناس حرفه‌ای تبدیل شوید. پس از آن می‌توانید خدمات تبلیغاتی خود را به ما بسپارید و ما به شما کمک می‌کنیم هر چه سریعتر در کار خود موفق شوید و به جایگاه قابل قبولی برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.